maanantai 6. kesäkuuta 2011

Sininen yksiö

Yksiöni on saanut taas uutta kesäkuosia pintaan! Ikean retki tuotti tulosta viime viikolla ja tänään äiti oli töissä ollessani kipaissut hakemassa Anttilasta jo jonkin aikaa havittelemani riepumaton, joka on samaa settiä keittiöön jo aiemmin hankkimani maton kanssa. Heti ovesta tultuani täällä odottikin varsin ihana ja raikas tunnelma - jota paransi entisestään se, että vieraani (vanhempani) olivat ennen lähtöään jopa pesseet lattiat! Huh!

Eteinen sai Ikeasta kenkätelineen ja pienen keittiönjakkaran (joka palvelee monin tavoin)...

Uusi matto ja pöllöt seinällä!

Värikkäät neilikat ilahduttavat pöydällä.

Keittokomeron ja huoneen matot ovat nyt samaa sarjaa.

 Uudet tarjottimet ovat palvelleet erinomaisesti.

Mieli tekee mustikkapiirakkaa, mutta kauppareissu ei nyt oikein houkuttele. Liekö joku puutostila kun niin tekee mieli sinistä sisäisesti ja ulkoisesti? Mitäs värejä teidän kesään kuuluu?

9 kommenttia:

Nipsu kirjoitti...

Mistä oot hommannut ton kirjoituspöydän? näyttää kivalta!

Satu kirjoitti...

Kivoja ostoksia! Minunkin pitäisi raahautua Ikeaan, mutta täältä on sinne vajaan 3h ajomatka joten ei oikein tee mieli uhrata viikonloppua ostoksilla. Ehkä sitten äitiyslomalla :)

Anu Johanna kirjoitti...

Ihanan värikäs, kotoisa ja persoonallinen koti sulla/teillä :)

Näin kesällä haluttaisi sisustaa vähän värikkäämmin kuin talvella, mutta olen pihi, joten pysyttelen toistaiseksi samoissa värimaailmoissa ympäri vuoden. :D

Jenni kirjoitti...

Nipsu,
Kirjoituspöytä on (yllättäen) Ikean Micke-sarjaa :D Tykkään siitä kovasti.

Satu,
Mulla on Ikea nyt vaarallisen lähellä...

Ioanna,
Kiitos! Tykkään itsekin. :) Mä oon aika hyvin pystynyt edullisesti vaihtelemaan värimaailmoja tähän asti käymällä säännöllisesti äiskän kaapeilla ;D Sieltä on löytynyt mm. tän hetkiset verhot sekä keittiöön, että huoneen puolelle ja sain häneltä vastikään myös uusia pyyhkeitä. Nyt kun olen jopa saanut vähän palkkaa, olen pystynyt jotain ostamaankin. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan pirteä sisustus :D
Voi kun Ikea ois meilläkin lähempäna, niin ois helpompi käydä siellä :)
Turkoosi ehdottomasti yksi mun kesäisistä lempiväreistä :D

Mikko Mattila kirjoitti...

Johan sitä nyt työssäkäyvä törsää! :D Sä ostelet kyllä yleensä ottaenkin tosi paljon sisustusjuttuja, meikkejä ja ihonhoitotuotteita!

Jenni kirjoitti...

MiXu-,

Ai ostelen? :D Voi kuule, tietäisit vaan kuinka paljon oon ostellu meikkejä/ihonhoitotuotteita ennen wanhaan kun en edes ollut töissä! Itseäkin hävettää. Nykyään en osta enää juuri kuin tarpeelliset tavarat, vaikka joskus lankeankin uuteen huulikiiltoon ihan vaan sattumanvaraisesti... Oon kuitenkin kehittynyt tässä asiassa :D

Mitä sisustusjuttuihin tulee... tunnustan. Oon viimeaikoina ostanu yhtä sun toista, kun viimeinkin selvisi että jään Suomeen ja VOIN ostaa tavaroita ilman, että joutuisin taas luopumaan niistä muutaman kuukauden päästä... Oma koti kullan kallis, vuokrayksiö hopeaa. <3

Marianne kirjoitti...

DAMMIT! ^ IT WAS ME! :D Mikon tunnukset oli unohtuneet auki ja huomaamattani luin niillä sun blogia. :D

Jenni kirjoitti...

Hahhaa :D