perjantai 28. tammikuuta 2011

Limurakkaus!

En ole koskaan ollut mikään limun suurkuluttaja. En yleensä osta sitä kotiin, mutta jos satun lähtemään hampurilaiselle saatan sen kaveriksi ottaa perinteisen colan. En ole vielä koskaan törmännyt limuun jota haluaisin heittää nassuuni yli puolen litran pullon kerralla. Nyt olen. Sierra Mist! 

Ah, tuo jumalainen, raikas sitrusjuoma... nautittuna korkeasta lasista jäiden kera... ah... onko mitään parempaa? Kumosin kurkkuuni tässä illan kuluessa kokonaisen pullollisen (samalla kun katsoimme Anchorman-leffaa) ja vieläkin mieli tekee lisää! Huolestuttavaa? Oletin tämän olevan jotain Mountain Dewn sukuista (ällömakeaa yök), mutta tämä olikin kuin pieni pala taivasta! Kyllä se cream sodakin on hyvää, mutta sitä ei todellakaan voi juoda kuin puoli pullollista kerralla ennen kun se alkaa tuntumaan liian makealta. Nyt olen kuitenkin löytänyt limurakkauteni! Seuraava ongelma onkin siis se, miten saadaan mut vieroitettua siitä niin ettei tarvitse huomenna olla ostamassa uutta 6 pullon settiä...

Limurakkauden lisäksi olen kokenut täällä myös myslirakkauden, nimittäin Bear Naked -myslin (kuvassa myös varsin eksoottiset värit ja mielenkiintoisen kärsivännäköiset sormeni?). Olen nyt testannut kolmea eri vaihtoehtoa ja oletin, että tämä kevytversio olisi jotenkin kökkö, mutta ei... aah, nautinto Light & Fit vanilja-jugurtin kera. Tämä on ehkä luonnollisinta mysliä mitä lähi Pick 'n Savesta saa ja maku on herkullinen. Mukana tässä laadussa on kokonaisia manteleita kuorineen kaikkineen. Ihanaa.

Täällä muuten "nautiskeltiin" aamusta lumimyrskystä. Silloin kun itse kurkistin ulos n. 10 aikaan lunta tuli hiljalleen ja satunnaisten tuulenpuuskien mukana, mutta Mike sanoi teiden olleen vielä hirveässä kunnossa kun kukaan ei ollut niitä ehtinyt auraamaan ja suolaamaan. Neliveto oli tullut tarpeeseen. Maisema ulkona on kuitenkin ihanan valkoinen, vaikka täällä ei niin kylmä olekaan että puut saisivat huurrepeitteen, mikä on sääli... Pakkasta on vain muutama aste, mutta ainakin lunta on. Jenkit valittavat että on kylmää, hirveää, paljon lunta ja wah wah wah ja minä en haluaisi pihalta pois ollenkaan!

2 kommenttia:

Bisquits kirjoitti...

Minä taas olen koukuttunut yhteen paikalliseen sitruunaveteen (kalorittomaan, onneksi :-)). Olin etsinyt vastaavaa jo vuosia, vaikka Suomessahan noita makuvesiä on pilvin pimein. Hyvää viikonloppua!

Jenni kirjoitti...

Hyvää viikonloppua sinnekin! Tykkään itse kovasti (melkein mistä tahansa) sitruunavichystä ja yleensä mulla on sitä aina jääkaapissa. Toisinaan myös muita makuja ;)