maanantai 21. maaliskuuta 2011

Kuin sorsa vedessä

Haastattelu meni mielestäni todella hyvin ja rennosti. En ole kovin monessa haastattelussa vielä elämäni aikana käynyt, mutta kertaakaan ei ole jäänyt paikka saamatta. Toivon siis, että tälläkin kertaa onni suosii rohkeaa (eli itseäni). Olin kuin sorsa vedessä, kysymyksien sadellessa parinkin ihmisen suusta yhtä aikaa. Noin vaatimattomasti sanottuna. Haastattelusta jäi kaiken kaikkiaan hyvä maku. Mukavia ihmisiä, mukavanoloinen paikka. Viihtyisin varmasti. Tehtäväkin on hyvin paljon sellainen, mitä tein vuosia sitten Seinäjoella taidegalleriassa. Taidegalleriaan olen siis nytkin hakenut.

Kiersin katsomassa näyttelyt kun paikan päällä olin, mutta kumpikaan ei totta puhuakseni hirmuisesti sykähdyttänyt. Toinen oli outo ja osittain ahdistava ja toinen jollain tapaa mielenkiintoinen, mutta teokset eivät onnistuneet vangitsemaan katsettani pitkäksi aikaa. Olen hirmuinen taidekriitikko!

Jälkikäteen kuvasin vähän sorsia ennen kun suuntasin ruokakaupan kautta kotiin.


Sitten kamerasta loppui patterit. Taas ihan yllättäen. Ja ruokakaupassa unohdin jo kolmatta kertaa ostaa leivinpaperia ja pakastepusseja. Näkkileivän sain vihdoin ostettua, kun olin unohtanut sen jokaisella kerralla kotiintuloni jälkeen. Plääh.

Join myös iltapäivällä pitkästä aikaa kahvia ja olinkin seuraavat 2-3h aivan hyperaktiivinen. Nyt jo nukuttaa. Ja tiekoneeni ei ole vieläkään saapunut tänne Tampereelle. Jänskättää...

Ei kommentteja: